Українська мова





                                                      Орфографія



                                             Мовна розминка
              (Удосконалення орфографічної та пунктуаційної грамотності)
                                               виконуйте за посиланням
   _____________________________________________________________________
                                                    
                                                        Хмаринка слів
                                      Звертання
                          



                                             онлайн-тестування
                 з української мови та літератури
                                    виконуйте за цим посиланням
 __________________________________________________

                     " Карти розуму". Ментальні карти

                                        Що таке карти пам'яті?

Майндмеппінг (mindmapping, ментальні карти) — це зручна і ефективна техніка візуалізації мислення та альтернативного запису. 

Карти пам'яті (англ. Mind map) — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Також може розглядатися як зручна техніка альтернативного запису. Карти пам'яті використовуються для створення, візуалізації, структуризації і класифікації ідей, а також як засіб для навчання, організації, вирішення завдань, ухвалення рішень, при написанні статей. 

Карта пам'яті реалізується у вигляді діаграми, на якій зображені слова, ідеї, завдання або інші поняття, зв'язані гілками, що відходять від центрального поняття або ідеї. В основі цієї техніки лежить принцип «радіантного мислення», що відноситься до асоціативних розумових процесів, відправною крапкою або точкою дотику яких є центральний об'єкт. (Радіант - точка небесної сфери, з якої  виходять видимі шляхи тіл з однаково спрямованими швидкостями, наприклад, метеоритів одного потоку). Це показує нескінченну різноманітність можливих асоціацій і, отже, невичерпність можливостей мозку. Подібний спосіб запису дозволяє карті пам'яті необмежено рости і доповнюватися. 

В українських перекладах термін може звучати по-різному — «карти розуму», «карти пам'яті», ментальні карти.

                

                           


           
               ________________________________________________________________


            Лінгвістика тексту. 11 клас


                                                                 
   _______________________________________________________________________

                     Для підготовки до ЗНО 

               Практикум з орфографії(О. Глазова)
     _______________________________________________________________________
                      Для учнів 11 класу. Готуємось до ЗНО
                          (комплексні завдання)
                                     дивіться тут
   ________________________________________________________________________
                 Тестові завдання з української мови
                           Варіант 1. дивіться тут
                           Варіант 2.  ось тут
                           Варіант 3.  ось тут
                           Варіант 4.  ось тут
                                  Варіант 5.  ось тут
    ________________________________________________________________________
                         Тестові завдання. Просте речення
                              виконуйте ось тут
   ________________________________________________________________________

                                     ЗНО-2015
            Сертифікаційна робота
 з української мови та літератури
          (поглиблений рівень)

                                   завантажити можна тут
   _________________________________________________________________________
              Удосконалюємо культуру мовлення

       Відредагувати речення

У змаганнях  приймали  участь усі  учні  школи.
До  своїх  однокласників  я  відношуся  добре.
Мої  сусіди  купили  нову  мебель.
Наявні  помилки  у  творі виправлено.
Дівчина  вказала  на  конверті  неправильний    адрес.
Раптом він  відчув  гостру  біль  в  попереку.
У  хлопчика  добрий  музичний  слух.
Студенти  написали  свої  автобіографії.
У  конкурсі  ми  добилися  неабияких  результатів.
Свято відбулося  відповідно  наказу  директора.
Моє  спілкування з   Василем приносило шкоду.
Налив  повний  стакан води.
Сусід  похвалився  новою розкішною  тюллю.
Вони  провели  дружну  розмову.
Завскладом  виписав  йому  довіреність.
На  протязі  тижня  ми  двічі  відвідали  театр.
Уже  два  дні  його  мучила  нежить.
Гість  добре  розмовляв  на  англійській  мові.
 Навчання  відбулися  згідно  наказу Міноборони.
У  скільки  годин  відходить  автобус.
Погнали  його  в  далеку  Сибір.
Василько  один дав  вірну  відповідь.
За масло  заплатив десять  гривнів.
Складали  міроприємства  на  наступний  рік.
На нараді  вирішили  усі  наболівші  питання.
Зустрівся  вчора  з  бувшим  директором.
До  списку  внесли  слідуючих працівників.
На  моє  імя прийшов  грошовий  перевод.
Не  дивлячись  на  негоду, ми  вчасно  завершили  роботу.
Автобус їде  на ж/д вокзал?
Ми  все  зробили  згідно інструкції.
Вийшовши  з  дому, надворі  почався  дощ.
Я  йду  на  заняття  по  аеробіці.
Там  торти  продають на  любий  смак.
Почалися  роботи  по  ліквідації  аварії.
Закривайте  двері  за  собою.
Потрібно  взяти  справку з  сільради.
Виходячи  з  вагона, у сумці  порвалася  ручка.
Цілий  день  падав  дощ.
Він  вхопився  за  самий  більший кілок.
Прийнято остаточне  рішення  відносно  кредиту.
Петрович  взяв  відпуск  за власний  рахунок.
Сказати  потрібно пару  слів. 
 Магазин  працював  круглодобово.
 Виконали  план  по  продажу  молока.
 Гості  пішли  на   ярмарку.




_______________________________________________________________________

                        Орфографія. Тести для учнів 10 класу

                           
                                           перейдіть на це посилання
_______________________________________________________________________
                               Стилістика і культура мовлення.
                     Тестові завдання для 10-11 класів.
       Щоби переглянути та завантажити цей матеріал, 
                         перейдіть на це посилання
_______________________________________________________________________

                                           Словосполучення
                    Дидактичний матеріал до теми
            переглянути та завантажити можна ось тут
______________________________________________________________________

           Словникові диктанти для учнів 5-11 класів
                   завантажити можна ось тут

 ______________________________________________________________________
                 Лексикологія. Діалектизми. 6 клас                       
                               (реклама до уроку)

_________________________________________________________________________
              Фразеологія. 6 клас (реклама до уроку)


                       


                                                  Для учнів 6 класу
                                Встановити відповідність            
1.  Стук-грюк, аби з рук;                                      А  Говорити
2.  уривати терпець;                                              Б   викривати
3.  хоч ло­патою загрібай;                                     В   як-небудь
4.  розбити в пух і прах;                                       Г   спритний
5.  ціна — ламаний гріш;                                     Д   під­силювати
6.  зуміє впіймати вовка за вухо;                         Е    глянути
7.  пасти задніх;                                                     Є   досвідчений
8.  не по­казувати носа;                                         Ж   ніколи
9.  вийти сухим з води;                                         З    багато
10. намолоти сім міш­ків гречаної вовни;           И   не з 'являтися
11. було та й загуло;                                              І    експлуатувати
12. підливати масла у вогонь;                              Ї    дратувати
13. тримати хвіст трубою;                                    Й  уникати кари
14. кидати громи;                                                  К  гніватися
15. коли рак на горі свисне;                                 Л   ущент
16. здирати три шкури;                                        М   зникнути
17. стріляний горо­бець;                                        Н   відставати
18. кинути оком;                                                   О   не журити­ся
19  собака  на сіні                                                  П   дешевий
20. виводити на чисту воду.                                 Р   скупий

                                   Фразеологія (тестові завдання)

                                                         дивіться тут
_________________________________________________________________________
     Морфологія.
Загальна характеристика частин мови. 6 клас(карта)  
________________________________________________
Для учнів 6 класу
                 Родовий  відмінок іменника

 2. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Простору, Кривого Рогу, вимпела, брата, загону.
Б. Вакууму, Ельбрусу, багажа, вигляду, доща.
В. Байкаря, авіазавода, авторитету, якоря, класа.

3. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Керівника, ветерана, класа, баласту, ременю.
Б. Рецепта, підмета, Романа, регіону, балансу.
В. Випускника, автотуризма, ремонту, вівторку, рóбота.

4. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Військкомата, роту, Босфору, палаца, патріотизму.
Б. Інституту, балету, Балатону, авіатора, газетяра.
В. Азоту, параграфа, карася, вівторка, гаражу.

5. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Бакалавра, перевалу, жалю, екрана, Пакистану.
Б. Актива, агронома, сантиметру, риса, банку.
В. Рефлексу, серпня, бар’єру, бармену, акцизу.

6. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Алфавіту, еколога, Житомиру, барбарису, хлібу.
Б. Босфору, Лебедина (місто), коваля, телефону, грипу.
В. Тенісиста, лада, екс-чемпіону, бартера, вапняка.

7. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Вакууму, антивірусу, басейна, теста, тенісу.
2. Тифу, факультета, тиражу, експерту, табеля.
3. Антракту, Сиваша, сифона, розквіту, сатину.

8. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Росту, наказу, мільйона, персня, перцю, нефриту.
2. Сеансу, пінцета, сніга, номеру, гастриту.
3. Аргумента, силуету, Перцю (журнал), підйома, слуха.

9. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Завала, факта, берилу, бетону, жалю.
2. Калача, калиму, біатлону, арбітражу, народу.
3. Об’їзду, Карфагену, кваса, синтезу, тролейбусу.


10. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Митрополита, обруча, мінерала, ліса, катету.
2. Нафталіну, обмана, мікробу, міліметра, міфа.
3. Квітника, тифу, снігура, розподілу, фіналу.

11. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Соусу, кашалота, водолаза, ватману, активу.
2. Алебастру, вітра, вельвету, кігтю, шума.
3. Вигуку, аукціона, сиропа, кітелю, баяна.

12. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Банкіра, викупа, номеру, кларнета, берета.
2. Берліна, співбесідника, кору (хвороба), клею, відзвуку.
3. Від’їзду, білетеру, наголосу, навика, оленю.

13. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Обміну, мороза, кодексу, Ковелю (місто), щавля.
2. Мінерала, князя, компоту, клуба (приміщення), юриста.
3. Вогню, шприца, фільму, тесту, Плутона (планета).

14. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Китаю, блиску, комара, компресу, процента.
2. Піску, обмолоту, масштаба, вітра, порту.
3. Біга, відчаю, відкупа, коктейлю, клея.
  _______________________________________________________________________
                                        Кличний відмінок.
                (завдання для учнів 6 класу)

                                         виконуйте за цим посиланням
________________________________________________________________________
                                Рід незмінюваних іменників
                          дивіться тут

                                          Іменник.Тест
  
                                               дивіться тут

_________________________________________________________________________

                          Відеоскрайбінг. Прислівник

________________________________________________________________________
Дієслово. Тестові завдання.
Дієслово. Службові частини мови.
Тестові завдання.
___________________________________________________________________________
Блок-схема (10 клас)
Опорна схема при  вивченні "Фонетики"
 у 5 класі
                                                    Додаток до уроку.          Стилістичні особливості простих речень.                                      Творча робота учнів
___________________________________________________________________
Опорна схема при вивченні речення
___________________________________________________________________
Синтаксис. 
Безсполучникове складне речення.
(індивідуальні картки)
Складносурядне речення
Складнопідрядні речення з кількома підрядними
___________________________________________________________________
    Розгадайте, яке слово ховається у ребусі
_________________________________________________________
Дидактичний матеріал 
для учнів 10-11 класів
______________________________________________________________________
                                     
                                    Орфографія         

4 коментарі:

  1. Іванко, Ти ростеш з кожним днем... Радий за Тебе!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Все неймовірно чудово!!! Романівна, бажано посилання на завантаження зробити дещо більшим шрифтом і яскравішим кольором. Бажаю успіхів! Христос ся рождає!

    ВідповістиВидалити
  3. Щиро дякую, Володимире Богдановичу, за добрі слова.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...