Орфографія
Мовна розминка
(Удосконалення орфографічної та пунктуаційної грамотності)
_____________________________________________________________________
Звертання
онлайн-тестування
з української мови та літератури
__________________________________________________
" Карти розуму". Ментальні карти
Що таке карти пам'яті?
Майндмеппінг (mindmapping, ментальні карти) — це зручна і ефективна техніка візуалізації мислення та альтернативного запису.
Карти пам'яті (англ. Mind map) — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Також може розглядатися як зручна техніка альтернативного запису. Карти пам'яті використовуються для створення, візуалізації, структуризації і класифікації ідей, а також як засіб для навчання, організації, вирішення завдань, ухвалення рішень, при написанні статей.
Карта пам'яті реалізується у вигляді діаграми, на якій зображені слова, ідеї, завдання або інші поняття, зв'язані гілками, що відходять від центрального поняття або ідеї. В основі цієї техніки лежить принцип «радіантного мислення», що відноситься до асоціативних розумових процесів, відправною крапкою або точкою дотику яких є центральний об'єкт. (Радіант - точка небесної сфери, з якої виходять видимі шляхи тіл з однаково спрямованими швидкостями, наприклад, метеоритів одного потоку). Це показує нескінченну різноманітність можливих асоціацій і, отже, невичерпність можливостей мозку. Подібний спосіб запису дозволяє карті пам'яті необмежено рости і доповнюватися.
В українських перекладах термін може звучати по-різному — «карти розуму», «карти пам'яті», ментальні карти.
________________________________________________________________
Лінгвістика тексту. 11 клас
_______________________________________________________________________
Для підготовки до ЗНО
Практикум з орфографії(О. Глазова)
_______________________________________________________________________Для учнів 11 класу. Готуємось до ЗНО
(комплексні завдання)
дивіться тут
________________________________________________________________________
Тестові завдання з української мови
Варіант 1. дивіться тут
Варіант 2. ось тут
Варіант 3. ось тут
Варіант 4. ось тут
Варіант 5. ось тут
________________________________________________________________________
Тестові завдання. Просте речення
виконуйте ось тут
________________________________________________________________________
ЗНО-2015
Сертифікаційна робота
з української мови та літератури
(поглиблений рівень)
завантажити можна тут
_________________________________________________________________________
Удосконалюємо культуру мовлення
Відредагувати речення
У змаганнях приймали участь усі учні школи.
До своїх однокласників я відношуся добре.
Мої сусіди купили нову мебель.
Наявні помилки у творі виправлено.
Дівчина вказала на конверті неправильний адрес.
Раптом він відчув гостру біль в попереку.
У хлопчика добрий музичний слух.
Студенти написали свої автобіографії.
У конкурсі ми добилися неабияких результатів.
Свято відбулося відповідно наказу директора.
Моє спілкування з Василем приносило шкоду.
Налив повний стакан води.
Сусід похвалився новою розкішною тюллю.
Вони провели дружну розмову.
Завскладом виписав йому довіреність.
На протязі тижня ми двічі відвідали театр.
Уже два дні його мучила нежить.
Гість добре розмовляв на англійській мові.
Навчання відбулися згідно наказу Міноборони.
У скільки годин відходить автобус.
Погнали його в далеку Сибір.
Василько один дав вірну відповідь.
За масло заплатив десять гривнів.
Складали міроприємства на наступний рік.
На нараді вирішили усі наболівші питання.
Зустрівся вчора з бувшим директором.
До списку внесли слідуючих працівників.
На моє ім’я прийшов грошовий перевод.
Не дивлячись на негоду, ми вчасно завершили роботу.
Автобус їде на ж/д вокзал?
Ми все зробили згідно інструкції.
Вийшовши з дому, надворі почався дощ.
Я йду на заняття по аеробіці.
Там торти продають на любий смак.
Почалися роботи по ліквідації аварії.
Закривайте двері за собою.
Потрібно взяти справку з сільради.
Виходячи з вагона, у сумці порвалася ручка.
Цілий день падав дощ.
Він вхопився за самий більший кілок.
Прийнято остаточне рішення відносно кредиту.
Петрович взяв відпуск за власний рахунок.
Сказати потрібно пару слів.
Магазин працював круглодобово.
Виконали план по продажу молока.
Гості пішли на ярмарку.
_______________________________________________________________________
Орфографія. Тести для учнів 10 класу
перейдіть на це посилання
_______________________________________________________________________
Стилістика і культура мовлення.
Тестові завдання для 10-11 класів.
Щоби переглянути та завантажити цей матеріал,
перейдіть на це посилання
_______________________________________________________________________
Словосполучення
Дидактичний матеріал до теми
переглянути та завантажити можна ось тут
______________________________________________________________________
Словникові диктанти для учнів 5-11 класів
завантажити можна ось тут
______________________________________________________________________
Лексикологія. Діалектизми. 6 клас
(реклама до уроку)
_________________________________________________________________________
Фразеологія. 6 клас (реклама до уроку)
Для учнів 6 класу
Встановити відповідність
1. Стук-грюк, аби з рук; А Говорити
2. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
_______________________________________________________________________
Орфографія. Тести для учнів 10 класу
перейдіть на це посилання
_______________________________________________________________________
Стилістика і культура мовлення.
Тестові завдання для 10-11 класів.
Щоби переглянути та завантажити цей матеріал,
перейдіть на це посилання
_______________________________________________________________________
Словосполучення
Дидактичний матеріал до теми
переглянути та завантажити можна ось тут
______________________________________________________________________
Словникові диктанти для учнів 5-11 класів
завантажити можна ось тут
Лексикологія. Діалектизми. 6 клас
(реклама до уроку)
_________________________________________________________________________
Фразеологія. 6 клас (реклама до уроку)
Для учнів 6 класу
Встановити відповідність
1. Стук-грюк, аби з рук; А Говорити
2. уривати терпець; Б викривати
3. хоч лопатою загрібай; В як-небудь
4. розбити в пух і прах; Г спритний
5. ціна — ламаний гріш; Д підсилювати
6. зуміє впіймати вовка за вухо; Е глянути
7. пасти задніх; Є досвідчений
8. не показувати носа; Ж ніколи
9. вийти сухим з води; З багато
10. намолоти сім мішків гречаної вовни; И не з 'являтися
11. було та й загуло; І експлуатувати
12. підливати масла у вогонь; Ї дратувати
13. тримати хвіст трубою; Й уникати кари
14. кидати громи; К гніватися
15. коли рак на горі свисне; Л ущент
16. здирати три шкури; М зникнути
17. стріляний горобець; Н відставати
18. кинути оком; О не журитися
19 собака на сіні П дешевий
20. виводити на чисту воду. Р скупий
Фразеологія (тестові завдання)
Фразеологія (тестові завдання)
________________________________________________
Для учнів 6 класу
Родовий відмінок іменника
А. Простору, Кривого Рогу, вимпела, брата, загону.
Б. Вакууму, Ельбрусу, багажа, вигляду, доща.
В. Байкаря, авіазавода, авторитету, якоря, класа.
3. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Керівника, ветерана, класа, баласту, ременю.
Б. Рецепта, підмета, Романа, регіону, балансу.
В. Випускника, автотуризма, ремонту, вівторку, рóбота.
4. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Військкомата, роту, Босфору, палаца, патріотизму.
Б. Інституту, балету, Балатону, авіатора, газетяра.
В. Азоту, параграфа, карася, вівторка, гаражу.
5. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Бакалавра, перевалу, жалю, екрана, Пакистану.
Б. Актива, агронома, сантиметру, риса, банку.
В. Рефлексу, серпня, бар’єру, бармену, акцизу.
6. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
А. Алфавіту, еколога, Житомиру, барбарису, хлібу.
Б. Босфору, Лебедина (місто), коваля, телефону, грипу.
В. Тенісиста, лада, екс-чемпіону, бартера, вапняка.
7. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Вакууму, антивірусу, басейна, теста, тенісу.
2. Тифу, факультета, тиражу, експерту, табеля.
3. Антракту, Сиваша, сифона, розквіту, сатину.
8. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Росту, наказу, мільйона, персня, перцю, нефриту.
2. Сеансу, пінцета, сніга, номеру, гастриту.
3. Аргумента, силуету, “Перцю” (журнал), підйома, слуха.
9. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Завала, факта, берилу, бетону, жалю.
2. Калача, калиму, біатлону, арбітражу, народу.
3. Об’їзду, Карфагену, кваса, синтезу, тролейбусу.
10. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Митрополита, обруча, мінерала, ліса, катету.
2. Нафталіну, обмана, мікробу, міліметра, міфа.
3. Квітника, тифу, снігура, розподілу, фіналу.
11. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Соусу, кашалота, водолаза, ватману, активу.
2. Алебастру, вітра, вельвету, кігтю, шума.
3. Вигуку, аукціона, сиропа, кітелю, баяна.
12. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Банкіра, викупа, номеру, кларнета, берета.
2. Берліна, співбесідника, кору (хвороба), клею, відзвуку.
3. Від’їзду, білетеру, наголосу, навика, оленю.
13. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Обміну, мороза, кодексу, Ковелю (місто), щавля.
2. Мінерала, князя, компоту, клуба (приміщення), юриста.
3. Вогню, шприца, фільму, тесту, Плутона (планета).
14. У котрому рядку подано правильні форми родового відмінка іменників?
1. Китаю, блиску, комара, компресу, процента.
2. Піску, обмолоту, масштаба, вітра, порту.
3. Біга, відчаю, відкупа, коктейлю, клея.
_______________________________________________________________________
Кличний відмінок.
(завдання для учнів 6 класу)
виконуйте за цим посиланням
________________________________________________________________________
Рід незмінюваних іменників
дивіться тут
Іменник.Тест
дивіться тут
_________________________________________________________________________
Відеоскрайбінг. Прислівник
_______________________________________________________________________
Кличний відмінок.
(завдання для учнів 6 класу)
виконуйте за цим посиланням
________________________________________________________________________
Рід незмінюваних іменників
дивіться тут
Іменник.Тест
дивіться тут
_________________________________________________________________________
Відеоскрайбінг. Прислівник
________________________________________________________________________
Дієслово. Тестові завдання.
Дієслово. Службові частини мови.
Тестові завдання.
___________________________________________________________________________
Блок-схема (10 клас)
Опорна схема при вивченні "Фонетики"
у 5 класі
Додаток до уроку. Стилістичні особливості простих речень. Творча робота учнів ___________________________________________________________________
Опорна схема при вивченні речення
___________________________________________________________________
Синтаксис.
Безсполучникове складне речення.
(індивідуальні картки)
Складносурядне речення
Складнопідрядні речення з кількома підрядними
___________________________________________________________________
_________________________________________________________
Дидактичний матеріал
для учнів 10-11 класів.
______________________________________________________________________
Іванко, Ти ростеш з кожним днем... Радий за Тебе!!!!
ВідповістиВидалитиДякую, я стараюсь.
ВидалитиВсе неймовірно чудово!!! Романівна, бажано посилання на завантаження зробити дещо більшим шрифтом і яскравішим кольором. Бажаю успіхів! Христос ся рождає!
ВідповістиВидалитиЩиро дякую, Володимире Богдановичу, за добрі слова.
ВідповістиВидалити