Життя-онлайн триває...Тому ми з Вами, дорогі мої учні, продовжуємо навчання. Розумію, що не всім легко, та потрібно пристосовуватися до нових умов. Ситуація, що склалася, ставить перед нами нестандартні виклики, тому ми змушені реагувати на них по-новому й шукати оригінальні, творчі шляхи вирішення даної проблеми. З цією метою дуже Вас прошу створити собі акаунт(хто ще не має) у Gmail . Спробуємо працювати з Вами на іншій платформі. А поки що завдання на цей тиждень(30.03- 03.04)
8 клас
1. Відокремлення узгоджених означень(понеділок): параграф 36, впр. 3
2. Відокремлення неузгоджених означень(четвер): параграф 37, впр. 5
3. Розділові знаки при відокремлених означеннях(п'ятниця): параграф 37, впр. 3, 7
4. Відео до уроку ось тут
5. Інтерактивна вправа за покликанням
9 клас
1. Складне речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв'язку(понеділок): параграф той самий, що минулого разу(32); виписати з будь-якої художньої літератури 5 складних речень з різними видами зв'язку і намалювати до них схеми.
Пояснення до уроку за покликанням (записати пояснення в зошит)
2-3. Розділові знаки між простими реченнями у складному з різними видами зв'язку(вівторок, четвер): виконати тестові завдання ось тут(зробити скрін першої сторінки, де вказано кількість балів!)
10 клас
1. Контрольна робота. Орфографічна норма(вівторок): виконати тести-онлайн за покликанням (обов'язково надіслати всім у вівторок, одразу після виконання!!!)
2. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх(п'ятниця): інтерактивна вправа тут, а також ось тут
Українська література
8 клас
1. Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало". Проблема людини в суспільстві, її знеособлення(вівторок): подивитися відеоурок та записати в зошит пояснення за покликанням(обов'язково прочитати оповідання!!!)
2. "Білий кінь Шептало". Алегоричність образу коня. Життєвий вибір сучасної людини(четвер): виписати з твору 7-10 фраз, які навчають бути особистістю.
9 клас
1.Т. Шевченко "Катерина". Характеристика головної героїні.
2. Т. Шевченко. Реалістично-побутовий тип втілення теми жіночої долі. "Наймичка"
3.Виконати вправу
4. Написати про спільне та відмінне в образах Катерини та Ганни.
10 клас
1. Альманах "З-над хмар і з долин", угруповання "Молода муза". Життєвий і творчий шлях Лесі Українки(понеділок): із додатку до уроку з кожного питання записати тези основні Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Аналіз поезії
Документальний фільм
2. Збірка поезій "На крилах пісень". Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. "Contra spem spero" як світоглядна декларація сильної особистості(четвер): вивчити напам'ять поезію, записати в зошит із додатка вище аналіз вірша.
Немає коментарів:
Дописати коментар