пʼятницю, 13 березня 2020 р.

Дистанційне навчання

Усі домашні завдання надсилати на адресу petrishakivanna@gmail.com  до 20 березня !!!

                   Українська мова (12.03-20.03)
             8   клас
1-2. Групи вставних слів і словосполучень( повторити параграфи 32, 33;виконати вправу 6(А, Б) ,ст.112
3.  Узагальнення вивченого (виконати завдання, додаток 1)
4.Поняття про відокремлення( вивчити параграф  35, вправа 2, ст.121)
                                                           9 клас
1.    Повторити параграфи 28-31 (виконати завдання, додаток 2)
2.    Складні речення з різними видами звязку  ( параграф 32, вправа 2, ст. 113 , вправа 
(з хатинкою, ст.115).
              
                                              10 клас
1.    Повторити параграфи 28-47 (виконати завдання 1, 2, 3, 7, 8 ; додаток 3)
2.    Вивчити параграф 48 ( вправа 4, 5, ст. 154)

                                            Українська література
                                                       8 клас
Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути» (відповісти на запитання , ст.175-176,  письмово виконати 1, 2, 3,7, 11).
                   9     клас
1.     Прочитати поему «І мертвим, і живим…»
2.     Вивчити напамять уривок (від  початку до слів «в своїй хаті своя правда, і сила, і воля».
3.     Ознайомитися з літературно-критичним матеріалом до поеми(ст.224-227).
4.     Виконати завдання на ст.227-228(письмово 1,2,3,4,5,12).
                                                        10 клас 
І. Тема. В. Винниченко «Момент». Поєднання в новелі реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту( плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності)
1.     Опрацювати матеріал про новелу(ст. 202-203)
2.     Заповнити літературний паспорт твору(за схемою,  див. на форзаці підручника)
3.     Виконати два завдання(з хатинкою, ст.204)

ІІ. Тема.Урок літератури рідного краю. Поети Львівщини
1.     Підготувати презентацію про одного з поетів(на вибір Юрко Іздрик «Все, що у тебе є», «Є час, коли камінь наріжний – зброя»; Маряна Савка «Україна», «І крила спалімо. І станьмо людьми», «Згадай достеменно усе», «Відлітайте, дерева») – за бажанням
2.     Обовязково всім: ознайомитися з біографією поетів, прочитати та проаналізувати подані твори.
                      Додаток 1(8 клас)

                                          Картка № 1
 Розставити розділові знаки при звертаннях та вставних словах.
1. Скоро може побачу я степ той широкий.
2. А хлібам колосистим здається немає кінця.
3. Я не гірший  від інших на щастя і  від інших не   кращий на жаль.
4. Як тихо і затишно в хаті матусю.         
5. Ти стоїш на узбіччі  дороги калино.
6. Сини мої невеликі нерозумні діти, хто вас щиро без  матері  привітає у світі.
                                        Картка № 2
 Розставити розділові  знаки при звертаннях і вставних словах.
І. Аркадій як на диво зовсім не постраждав.
2. Ця задача як бачите не має розв'язку.
3. Кожній людині личить усмішка та мабуть найбільше  дітям.
4. Зоре моя  вечірняя зійди над горою.
5. Прилинь до мене чарівнице осяй прибиті смутком дні.
6. Не встрявай мій юний друже  з безпредметні  суперечки.
                            Картка № 3
 Розставити розділові  знаки при  звертаннях  і  вставних словах.
1. Повій  вітре тихесенький  з-за синього моря та  принеси в  Україну козацькую волю!
2. Спасибі  братику за добреє слівце.
3. Україно дорога я із твоїх долонь зійшла у білий   світ.
4. У вас пробачте як тепер живеться?
5. Світ на щастя зачарований піснею.                                           



                                                Додаток  2(9 клас)
                                                   Картка № 1
            Розставити  розділові  знаки
Бери до серця і затям душа творця не переквітне .
Мусим добре знати  крім весни і літа  є ще в нашім серці осінь і зима.   Дитинству все казковим видається   не збіднюйте ж душі його красу!
До правди тяжко ми доходим  неправда прийметься за мить.
Порозростають тії білії сніги покриються травицею всі луги. 
Гули бджоли   щебетало птаство.           
Я  глянув  і  побачив об  зубило  останній  раз  ударив  каменяр.
                                                 Картка №2
                     Розставити  розділові  знаки.
Цінує розум вигуки прогресу  душа скарби прадавні стереже.
Із піщин зростають гори   із краплин — могутнє море.
Мрія ставала дійсністю   дійсність була схожа на мрію .
Нема без втрати перемоги   без горя радості нема.
Найогидніші очі порожні   найпідліша брехлива сльоза.
Все залежить від людських зіниць   в широких відіб'ється вся епоха.
Побачиш  вночі  небо  в  пожежах  все  закипає  отут.
                                              Картка № 3
                   Розставити  розділові  знаки.
Мої літа не монотонні дублі  я змінююсь, як світанковий пруг.
3 усього відчувала   сьогодні має статися щось важливе.
Вітри вщухли    розп'ялися хрестами вітряки на вигоні.
Як заздрю я тій білій хмарці   вона пливе у далечінь між подруг.

                                          Додаток 3   (10 клас)       


                                                  №1
1. Провідміняйте прізвище, ім'я, по батькові.
Симоненко Василь Андрійович, Симоненко Наталя Миколаївна.

2. На місці крапок, де потрібно, поставте м'який знак. Максим Гор..кий, гір..кий, міл..ярд, громадян..ство, черкас..кий,
у жмен-.ці, ін..ші, дон..чин, шіст..надцят.., камін..чик, Херсон..щина, нян..ці, русал..чин, Грін..ченко, вол..єр, біл..чин, Натал.лин, парасол..ці, у таріл..ці, повістю, біл..шіс..т.., п'ят.десят, кур..йоз, тон..ший, плат..ня, мен..ший, т.мяний, у скрин..ці, бояз..кий, різ..б..яр.
                                                                                                        
3. Зробіть фонетичний розбір слів: ін'єкція, повітря.

4. Провідміняйте іменники: надія, круча, орля

5. Провідміняйте числівники: 19, 100, 800.

6. Напишіть словами математичні вирази:
а) сума чисел дорівнює 125 438 976;
б) від 521 348 796 відняти 16;
в)  15 скласти із 697 439 127.

7. Від поданих слів утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-(ий).
Овруч, Калуга, чуваш, гігант, грек, турист, Острог, емігрант, Кавказ, Лейпциг, Черемош, Петербург, Гаага, чех, волох, Рига, Цюрих, Буг, Балхаш, Збараж.

8. Напишіть займенники разом, окремо або через дефіс. Де/хто, будь/хто, аби/який, скільки/небудь, ні/чого, ні/чиїми, ні/на/який,
ні/кого, ні/для/чого, який/небудь, хтозна/що, будь/який, де/який, хто/знає/ з/ким, ні/скількох, ні/про/кого, ні/якому, ні/на/якому, ні/за/який, хто/знає/з/ чим, хтозна/з/ким, аби/з/ким, аби/на/чому, де/чиїх, аби/чий, будь/що/будь.

9. Зробіть повний синтаксичний розбір речення.
Щасливі ви, що народились серед народу з такою багатою душею, що вміє так відчувати свої радощі й чудово виливати свої думки, свої мрії, свої почуття заповітні (Л.Толстой).

10. Зробіть морфологічний розбір займенників та прикметників речення із завдання № 9.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...