неділю, 1 березня 2015 р.

Краса.. І тільки трішечки краси...

         Весняні мелодії

Стояла я і слухала весну,
Весна мені багато говорила,
Співала пісню дзвінку, голосну
То знов таємно-тихо шепотіла.
Вона мені співала про любов,
Про молодощі, радощі, надії,
Вона мені переспівала знов
Те, що давно мені співали мрії.
                               Леся Українка
 Зиму ще трохи видно на вулицях, але в повітрі вже давненько витає солодкуватий запах весни і паморочить наші голови. І хай навіть сьогодні холодний і швидкий вітер ще кружляє у повітрі, злітає в небо і дратує хмарини, але ми знаємо, що зовсім скоро лагідне сонце пробудить приспані надії, зігріє кожну самотню душу своїм теплом,  подарує весняну мелодію усім: випадковому перехожому, дітлахам, невгамовним цвіркунам і... Вам, мої дорогі читачі. Чуєте,  як бринить мелодія весни ? Прислухайтесь до її голосу і зумійте донести це диво до свого серця ! Сьогодні, у перший весняний день, дарую кожному букетик ніжних квітів, що пробуджують найкращі почуття!



7 коментарів:

  1. Дякую за чарівний букетик і весняний настрій, навіяний вашими рядками. В душі ви ніжний лірик, Іванно:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я вдячна Вам, Наталю, що зуміли наслухати весняну мелодію і вловити цей миттєвий дух тепла та сонця. Рада, що відчули на собі дотик маленького промінчика і відкрили своє серце назустріч ВЕСНІ...

      Видалити
  2. Дякую за вітання, Іванко!!! Я також вітаю Тебе і Твоїх читачів.
    Будь веселою
    І красивою,
    Будь коханою
    І щасливою.
    Будь квітучою
    І жаданою,
    Будь весняною –
    Незрівнянною!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро радію, що мої читачі не залишились байдужими і зуміли прислухатись до ніжної, ліричної мелодії, що з першим подихом весни впустили у своє серце теплі сонячні промінчики.
      Дякую, п. Ігорю, за прекрасні по-весняному рядки! Мабуть, це Ви творець цієї музики?

      Видалити
  3. Це - експромт! Чи тягне ця мініатюра, щоб назвати музикою, не знаю? Іванка привітала з першим днем ВЕСНИ своїх читачів та ще й подарувала букетик квітів кожному. Я є одним з найактивніших читачів "Палітри"... Тому вирішив хоч якось відповісти, а в голову нічого більше не прийшло... Дякую за таку високу оцінку моєї "творчості" і за справжнє весняне привітання!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Пальму першості" активного читача, п.Ігорю, прийдеться ділити зі мною, бо я теж є палким прихильником "Палітри" і авторки блогу - чарівної Іванки:))) Щодо вашого привітання - мені воно теж сподобалося і запевняю вас щиро -мініатюра ваша "тягне" на 12 балів. Всім нам весни в душах і миру в домівках)))

      Видалити
    2. Безмежно вдячна Вам, Наталю, і Вам, п. Ігорю, за те, що на сторінках мого блогу Ви завжди є активними та цікавими співрозмовниками. ЦІНУЮ таких людей!!! Також вдячна долі, що дала можливість знайти щирих друзів, інтелігентних та мудрих прихильників, талановитих митців слова, зрештою, просто хороших ЛЮДЕЙ ! ДЯКУЮ ЗА ТЕ, ЩО ВИ САМЕ ТАКІ !!!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...